Mount Power praca ucznia Strona Główna przyburcie prognozowy praca w MC
 

Miłość i zdrada | Błąd

Temat: Protokoły z posiedzeń Zarządu Powiatu
...– 2 godz. - 3a pracownia elektryczna i elektroniczna – 3 godz. - 4a pracownia elektryczna i elektroniczna – 4 godz. Podział wynika z rygorystycznych przepisów BHP niezbędnych na pracowni elektrycznej jak i wymagań programowych. b) Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1 - 2d technologia informacyjna – 1 godz. Podział na grupy jest konieczny, gdyż w pracowni informatycznej liczba stanowisk wynosi 15. Praca ucznia przy jednym stanowisku zwiększa skuteczność. - 3g użytkowanie komputera – 1 godz. Podział na grupy wynika z wymagań programowych. Pan Leszek Kulka - po przeanalizowaniu wniosku stwierdził, że podział na grupy skutkuje dodatkowo 10,5 godzinami. Prosił więc Dyrektora o uzasadnienie proponowanego podziału. Pan Krzysztof Grobelny, dyrektor ZSP nr 3 – jak podał we wniosku za podziałem na grupy...
Źródło: bip.starostwo.krotoszyn.pl/viewtopic.php?t=2976



Temat: statystyka
...podaje, że zmienna niezależna to „zmienna za pomocą której badacz chciałby wyjaśnić zmiany wartości zmiennej zależnej. (...) Zmienna zależna to zmienna, którą badacz chce wyjaśnić” [Fraufort-Nechmias Nechmias 2001, s.71] W mojej pracy główna zmienna niezależna to: sposoby uczenia się, zmienne niezależne szczegółowe to: formy przygotowania do zajęć, stosowanie przerw, formy stosowanych przerw, systematyczna praca ucznia, czas przeznaczony na naukę. Natomiast zmienna zależna to wyniki w nauce. Termin wskaźnik w „metodologicznym znaczeniu służy do określania pewnej cechy przedmiotu lub zjawiska pozostającej w takich związkach z inną jego cechą, że wystąpienie jej sygnalizuje obecność tej drugiej” [Sztumski 1995, s.51] T. Pilch twierdzi, że w badaniach „wskaźnik oznacza istnienie innej wielkości cechy lub...
Źródło: nord04.fora.pl/a/a,15.html


Temat: Pierwszy miesiąc w szkole . . .
...Moim zdaniem to akurat jest wada niektorych olimpiad, licealisci sa juz wystarczajaco samodzielni by mogli cos sami robic. Ja bym nie chcial by jakis nauczyciel ze szkoly ocenial czy moge pisac olimpiade, czy tez jestem na to za glupi. DLatego podobaly mi sie wszystkie scisle olimpiady takie jak matematyczna, informatyczna, fizyczna czy astronomincza, w ktorych uczen mogl sam nie przejmujac sie szkola wysylac swoje rozwiazania. Z tego co wiem - to w olimpiadzie jp praca ucznia przed wyslaniem dalej powinna miec dwie pozytywne recenzje nauczycieli ze szkoly (niech mnie ktos poprawi, jak cos pomylilem) - dla mnie to totalny bezsens. Jak trafi sie nauczyciel ktory nie lubi ucznia moze go z gory ud**ic. BTW. Zdarzaly sie sytuacje ze laureatami szczebla centralnego licealnych olimpiad byli gimnazjalisci. To jest dopiero cos fajnego - w gimnazjum zalatwic sobie wejscie na studia i zwolnienie z matury
Źródło: 1lo.lublin.pl/forum/viewtopic.php?t=38


Temat: Fotografia ślubna co Pentaxsiarz wiedzieć powinien
Nie wiem.. trudno mi uwierzyć, że może być aż tak źle, przecież w tym momencie nawet nazywanie tego Disco-Polo-Foto jest obraźliwe dla Disco-Polo, tam się chłopaki przynajmniej starają, wkładają dyskietkę z podkładem i uskuteczniają te swoje anielskie głosy. Żeby jeszcze to było choć trochę lepiej technicznie wykonane, można by uznać za coś zabawnego. A wyglada jak praca ucznia z podstawówki, na paincie, lub Net-paincie. Poziom kiczu przekroczył wszelkie granice.. wciąż jestem w szoku, poważnie..
Źródło: pentax.org.pl/viewtopic.php?t=19883


Temat: Indoktrynacja
Niesprawiedliwości wobec czego ? tego że praca ucznia jest doceniona ? czy też tego że docenia sie wartość Boga i moralności w naszym życiu. A statystyki mówiące o zwiększającej się ilości rozpadu rodzin, chorób przenoszonych drogą płciową , samobójstw i przepełnionych więzieniach i tak dalej to wg. Ciebie 'nic nie znaczące" dane Wybacz, ale nie będę (na razie) dalej komentować więcej akapitów Twojej wypowiedzi bo będzie to wyglądało na znęcanie się...
Źródło: forum.e-sancti.net/viewtopic.php?t=3261


Temat: Pedagogika
...się, ma nie tylko dokądś doprowadzić, ale ułatwić marsz”. Trzeba więc wziąć pod uwagę cztery sprawy:  lekcja prowadzi do zmian w psychice ucznia. których treść pozostaje w bardzo wyraźnym związku z konkretnymi wiadomościami zawartymi w materiale uczenia się. Są to zmiany o niedużej ogólności i bardzo łatwe do precyzyjnego określenia. Trzeba się upewnić, lub choćby mieć poczucie, że te zmiany oraz praca ucznia wykraczają poza teren określony celami lekcji posłużą osiągnięciu celów długofalowych,  opanowana raz wiedza służy nadawaniu znaczenia nowemu materiałowi i produkowaniu nowych wiadomości,  to, czego uczeń się uczy, powinno mieć rozległy transfer,  jeżeli uczenie się jest przez ucznia postrzegane jako systematyczny przyrost wiedzy w ważnym dla niego zakresie, to nauczanie...
Źródło: filologiapolskakalisz.fora.pl/a/a,91.html


Temat: I Przegląd Filmów Niezależnych
...patronat Dziekana Wydziału Radia i Telewizji im. K. Kieślowskiego prof. UŚ dr hab. Krystyny Doktorowicz. Przegląd kierowany jest do uczniów i absolwentów szkół ponadgimnazjalnych województwa śląskiego. Celem jest promowanie niezależnej twórczości filmowej wśród młodzieży. Zachęcamy do przesyłania na adres NZS-u krótkich (5-15 min) etiud filmowych o dowolnej tematyce i technice wykonania. Wymogiem jest aby była to autorska praca ucznia lub grupy uczniów. Wybrane z nadesłanych filmów zostaną zaprezentowane szerszej publiczności w chorzowskim kinie „Panorama”. Dodatkowo odbędzie się prezentacja etiud studentów wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. SPECYFIKACJA TECHNICZNA: Do udziału w I Przeglądzie Filmów Niezależnych zapraszamy uczniów i absolwentów szkół ponadgimnazjalnych...
Źródło: forum.chorzow.slask.pl/viewtopic.php?t=5483


Temat: Killer - praca na J.Polski owned, pwned i "wogle"
"Nie wiem, czemu miała służyć ta praca. To nie ma nic wspólnego z opowiadaniem zadanym (?). To horror, a nie praca ucznia (?).
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=481504


Temat: czy można całej klasie postawic jedynki ze sprawdzianu?
...i ma wkalkulowane ryzyko fiaska.Nie ma wymogu 100% wyuczenia wszystkich uczniów i nie ma 100% nieuków.Uczeń ,każdy z osobna,to skomplikowana osobowość.Do każdego z nich należy trafić,by go pozyskać dla swego przedmiotu:BY ZECHCIAŁ PRACOWAĆ NA POZIOMIE POSIADANYCH PREDYSPOZYCJI.Wynik sprawdzianu jest łatwy do przewidzenia,jako wypadkowa wspólnych dążeń-pragnień.W tym objawia się mistrzostwo w naszej profesji(między innymi). Praca ucznia na pułapie własnych jego możliwości ,to nauczyciala cenzurka.TU sygnalizuję fałszywość i obłudę w bezdusznym stosowaniu "średniej ...".Statystyka jest dobra,gdy stosujemy ją rozważnie.Potrafi zabić najlepsze chęci i zniweczyć piękne plany.Potrafi wnieść głupich wysoko.Piotr.
Źródło: 45minut.pl/forum/viewtopic.php?t=49


Temat: Egzamin Gimnazjalny z języka angielskiego
...uczniów (słuchaczy) sprawdzają i oceniają odpowiednio przeszkoleni egzaminatorzy powołani przez dyrektora OKE. Za pełne i poprawne wykonanie wszystkich zadań uczeń (słuchacz) może uzyskać maksymalnie 50 punktów. Wynik egzaminu ustala komisja okręgowa na podstawie liczby punktów przyznanych przez egzaminatorów. Jest on ostateczny. Na wniosek ucznia lub jego rodziców (prawnych opiekunów) albo słuchacza sprawdzona i oceniona praca ucznia (słuchacza) jest udostępniana uczniowi lub jego rodzicom (prawnym opiekunom) albo słuchaczowi do wglądu w miejscu i czasie wskazanym przez dyrektora OKE. FAQ Jak długo trwa egzamin gimnazjalny? Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego jest egzaminem pisemnym i trwa 90 minut. Jakie zadania znajdą się w zestawie egzaminacyjnym? Zestaw egzaminacyjny składa się z różnorodnych zadań sprawdzających...
Źródło: coolschool.pl/forum/viewtopic.php?t=148


Temat: Ustna matura
Wszyscy kocha? wszystkich i by? cudownie . A co do matury to Jolu, nie b?d? taka skromna, uczy?a? si? i przyk?ada?a? bardzo. Wiecie... Nauczycielstwo to taki niewymierny zawód - nigdy nie wiesz, ile z ostatecznego sukcesu to rzeczywi?cie twój wk?ad, ile praca ucznia, a ile wiedza, któr? ów ucze? posiada? wcze?niej. Ale cieszy, ?e kto? to docenia, naprawd?. To wa?niejsze ni? kwiaty, bombonierki i czekolada z okienkiem .
Źródło: forum.cogito.olsztyn.pl/viewtopic.php?t=36


Temat: Czy mój avatar powinien zostać zmieniony?
A więc stało się! Głosujcie! Czy według poniższy obrazek, który jest także moim avatarem, a jest skromną pracą ucznia rodem z podstawówki powinien zostać zmieniony? Napomnę, iż obrazek ten, jest moim avatarem już od ponad 1,5 roku! Jeśli zaznaczyłeś TAK, wyraź swą krytykę. Każda krytyka powinna być wyrażona z umiarem, bez używania słów obraźliwych, używając sensownej argumentacji. To pomoże mi wybrać mój następny avatar jeśli ten okaże się zbyt kontrowersyjny!
Źródło: sanktuariumfc.org/forum/viewtopic.php?t=8627


Temat: Kolokwium
...Najbardziej widoczne stosowanie tej zasady można zauważyć w zajęciach prowadzonych w małych grupach. Tak zorganizowany proces kształcenia spełnia szereg funkcji dydaktycznych. Najważniejsze z nich to: • Funkcja motywacyjna ( uczeń ma świadomość współpracy i nie może pozostać bezczynnym). • Funkcja aktywizująca (uczeń nie może pozostawać biernym uczestnikiem zajęć). • Funkcja kontrolna ( praca ucznia jest natychmiast poddawana ocenie grupy). • Funkcja wychowawcza (uczeń uczestniczy w podejmowaniu decyzji). Indywidualizacja kształcenia z jednej strony uwzględnia możliwości i preferencje wychowanka w zakresie sposobów uczenia się, a z drugiej strony stwarza warunki do kształtowania osobowości, dokonywania wyboru własnej hierarchii wartości. Tak pojmowana indywidualizacja jest zgodna...
Źródło: apbezpieczenstwo.fora.pl/a/a,49.html


Temat: Killer - praca na J.Polski owned, pwned i "wogle"
Udało mi się rozszyfrować ostatnią linijkę- tam jest napisane : "To horror a nie praca ucznia " :P Ale wypracowania epickie.
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=481504


Temat: Night Lords, czyli bójcie się mroku :D
...na początek, moje zapytanie, które głębi mnie już od jakiegoś czasu: Jak sądzicie, czego wyrazem są oceny w szkole? Bo na pewno nie wiedzy. Wg mnie nie są wyrazem niczego. Jeden nauczyciel postawi 5 za coś tam, a drugi postawi 5 za co innego, ale nawet z tego samego przedmiotu. Są one wyrażeniem tylko subiektywnego podejścia nauczyciela do ucznia, zwykle, jeśli mamy do czynienia z w miarę 'uczciwymi' i 'dobrymi' ludźmi, oceniana jest praca ucznia, jego zaangażowanie, ale nie to co zaprezentował. Np. pewnego pięknego dnia w gimie pan od matematyki wziął mnie do tablicy. Bałem się bo nic nie umiałem. Ale cóż to, pan rozwiązał za mnie całe zadanie(na serio nic nie zrobiłem!) i powiedział że bardzo zgrabnie mi to poszło i dostaję piątkę. Tymczasem niedawno, już w liceum miałem taką sytuację: facetka pyta z pracy domowej no i mnie zapytała, ale zczaiła że już mam ocenę...
Źródło: zielonysmok.cyberdusk.pl/forum/viewtopic.php?t=110


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nvm.keep.pl