Mount Power przelozenie 4.10 Strona Główna przyburcie prognozowy praca w MC
 

Miłość i zdrada | Błąd

Temat: temperaturka nie wzrasta.
Ja bym się wcale nie zdziwił gdyby moja zamknęła ... przełożenie 4.10 daje Vmaxa 226km/h. Przy moim ogumieniu to będzie jakieś 235 km/h . Sądzę ze do licznikowych 220 bym doszedł Kwestia doboru pewnych parametrów. A z resztą ... wiem, że 320 Jonasa zapitala ostro Pozdro! Kaprys ... Ty widziałes Jonasa tylko pod odcięciem ... tam kazdy samochód ma mnustwo mocy. A spróbuj się z nim z rollingu, bez redukcji. Dawid miałby bardzo duże szanse go objechać Serio serio!! Nie blefuje!!
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=17



Temat: [E28] 535i 1985 wyscigowa
Miłosz co prawda nie dojrzałem na zdjęciu który element się wysypał w dyferku ale spawanie to takie trochę liche... miałem już kilka zalepionych na amen i jedyny co udało mi się zabić to mała głowa w e30. Co prawda na slickach są większe przeciążenia ale proponuje ci nie rezygnować z e-szpery tylko dać przełożenie 4.10 lub 3.XX. A tak z innej beczki to ładnie driftujesz
Źródło: e12e28.pl/viewtopic.php?t=1571


Temat: [e30]Dyfer
Stałą się po prostu normalna rzecz. Stary dyfer miał pewnie przełożenie 4.10 albo nawet wyżej. Pewnie teraz z auta zrobił się niezły zamulacz Poszukaj dyfra z przełożeniem ponad 4 bo czuję, że na obecną chwilę tikacze będą Cię wycinać
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=39646


Temat: Tylny most
WITAM Dzisiaj został założony dyfer o którym wspominałem wcześniej. Miałem przełożenie 4.10 a założony został 3.64. Na starym na dwójce do odcinki było 86-88 km/h na nowym jest coś koło 100. Ciekawe ile zwiększy się spalanie??? Chociaż niektórzy mówią że może się zmniejszyć.??? Ze starego został zdjęty dekielek w celu zdiagnozowania i okazało się że jeden element w środku jest pęknięty. Mam jescze jedno pytanko odnośnie oleju. Wiem że powinien byc zalany SAF-XO ale mam jeszcze VALVOLINE 75w90...
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=18833


Temat: Tylni most e46
jak napisał kolega rudi w e46 nie ma mostu, tylko dyfer....co do oznaczeń w e46 to niewiem jakie tam były przłożenia, ale np. w e30 jak masz przełożenie 4.10 to zmieniasz np na 3.73 masz dłuższe biegi.... ogólnie oznaczenie wyższe oznacza krótsze przłożenie...krótkie biegi, a niższe oznaczenie dłuższe przłożenie... dłuższe biegi... a co do różnicą między przed i po lifcie to wydaje mi się że powinno być to samo.
Źródło: dash4.host247.pl/forum/viewtopic.php?t=1646


Temat: [E30] Marvin-86 ->> WYCENCIE MOJE AUTO
hej, moj IS chodzil na kolach 195/50 R15, polecial z 3 os. na pokladzie, na prostej.... na liczniku bylo 220 km/h.... a nie poszedl wiecej bo nie mial juz mocy a nie dlatego, ze bylo juz odciecie.... zdaje sobie sprawe, ze ten rozmiar kol nie jest zamiennikiem oraz, ze predkosc licznikowa lekko rozni sie od rzeczywistej... tylko, ze kazdy z nas opiera sie o dane z licznika.... i tak jak mowilem - przelozenie 4,10...
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=19013


Temat: e-21 B7 turboS
Z tego co wiem to m3 e30 wychodziły dwa dyfry: pierwszy był identyczny jak z ety (bez szpery), a drugi miał przełozenie 4.10 i szpere 25%... Wiec dziwna sprawa... Ogolnie Panowie chodzi mi o to ze jak stanie na swiatłach jakas dobra furka zebym nie ruszał samzac na kazdym biegu, chcialbym miec dobra przyczepnosc - przeniesienie mocy na asfalt...
Źródło: orr.eev.pl/viewtopic.php?t=155


Temat: SWAP M40 na M42 - Wszystko i IS-ie
...od jakiegoś kolesia za 50 PLN obie oryginalne Co do skrzyni to lewarek pasuje idealnie - więc pewnie sam tył jest inny. Wał wiec musi być nieco krótszy ( ja miałem ten od IS'a). Nie wiem czy przełożenia skrzyni nie okażą się za krótkie. Poza tym skrzynka od M42 może być nieco 'mocniejsza' tzn. bardziej wytrzymała. Docisk sprzęgła zostaje ten sam i sama tarcza raczej też. W końcu dół tego silnika to, to samo co M40 Dyfer został ten co miałem - przełożenie 4.10. Ostatnio na allegro miałem wziąć 4.10 z 25% szperą - ale odpuściłem bo gość za dużo chciał. Ale jak gdzieś trafię to wezmę taki ____________________________________________________ Acha, pytałeś jeszcze co z wiązką ... silnik miałem razem z wiązką . Tamtą wyjąłem. Włozyłem nowy komp podpiąłem nowa wiąche. Wpiąłem okrągłą wtyczkę w gniazdo, podpiąlem akumulator i silniczek zagadał od...
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=5031


Temat: zmiana przełożenia
biały - jak możesz mieć most od 325 który ma przełożenie 4:10 skoro wszystkie 2.5 miały 3.73 (i to na dodatek w dużej główce)? kaczy - nie zrobisz przekładki samych bebechów bo 3.45 to duży dyfer a 4.10 to mały i nic nie będzie pasować. lepiej się z kimś zamień... 2-ka do 90? hehe mi przy 110 kończy się 3 bieg 8) a jak jest blaszka przegnita to przecież i tak żaden problem sprawdzić przełożenie dyfra, tym bardziej jeśli jest on wyjęty... wystarczy nim pokręcić i policzyć...
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=6091


Temat: jakie były szpery w tzw małej głowie?
Spotklałem sięz tym że 3,91 był o dziwo i w duzej i w małej główce. Tak wiec jesli maszmałą główkę to nie oznacza to że masz przełożenie 4,10. Zmierz ilosc obrotów połosi i wału, to najprostszy i najszybszy sposób. Nie zapomnij że do szpery jest specjalny olej!!!!!!!!!
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=9189


Temat: ::::::::Szpera::::::::
Przełożenie 4,10 to "krótki" most do silników raczej wysokoobrotowych niż do ety. Wyraźnie spadnie prędkość maksymalna. 'V' może oznaczać szperę viskotyczną - taką jak w modelu iX.
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=11023


Temat: Kupie dyfer od BMW e36 318is albo 320
jak zmienisz obudowe to tak (sam srodek bedzie pasowal) ale przelozenie 4.10 to v max ok 160-180 km/h i kupe wajchowania biegami... do IS'a lub 320tki to dyfer powinien byc 3.45 ale na 4.10 ze szpera ladnie mozna upalac kapcia jakby co mam gdzies obudowe (mala glowe do e36/ wlasnie do 316/318/318IS/320tki)
Źródło: lkt.pl/viewtopic.php?t=7746


Temat: Dyfer Majster//[mod: bono chce naprawic dyfer]
...dwóc jeden działający pożądnie.i mam takie pytanka oto 1. Czy przy skaładaniu tzn wkładaniu w dyfer mechanizmu różnicowego, trzeba jakos ustawiać wałek atakujacy zgodnie z tym dużym kołem zębatym na mechaniźmie/? bo obiło mi sie o uszy że jest duzó roboty z tym,a jak się źle ustawi to niemiłosiernie wyje.. 2. czy przełożenia dyfrów można zamieniać?? tzn. czy do obudowy dyfra 4,27 mozna włozyc tak sobie na luzie bez kombinatoryki np przełozenie 4,10....czy cos moze nie pasowac?? Z góry dziękuję za SENSOWNE odpowiedzi.. Pozdrawiam
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=30241


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nvm.keep.pl