Miłość i zdrada | Błąd
Temat: Chwilowe przyduszenie na 1-szym biegu
i puffff --- dymek z rurki Na niższych biegach przy maksymalnych obrotach jesteś w stanie uzyskać większe obciążenie układu korbowo tłokowego :)
Wg mnie teoria z ganianiem 150 - 200 i przepalanie silnika to brednie ;)
Druga sprawa to jak trzeba jeździć, żeby samochód zamulić ? Dziwię się i nigdy tego nie zrozumiem.
Zawsze przy 1500 - 2000 obrotów zmieniacie biegi ?
Jedź sobie na pierwszą lepszą dłuższą ulicę w mieście, podepcz od 0 - 100 km/h kilka razy ze świateł i już :)
Jazda ekonomiczna jest bardziej mordercza dla silnika jak jazda na wysokich obrotach :) No ale po dwóch latach zamulania silnika jest nas stać z... Źródło: 406-klub.pl/index.php?showtopic=5603
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plnvm.keep.pl
|